CXO serveert ook dagelijks het belangrijkste business nieuws. Bekijk het nieuwsoverzicht. Of bekijk vorige presentaties.
Apple, Google, Samsung, Cisco en Microsoft ... Iedereen wil in de business van 'slimme huizen' stappen. Na de hype van de eerste jaren dagen zouden consumenten er nu ook eindelijk volgens analisten naar verlangen. Wat zijn dan de mogelijkheden voor bedrijven hier iets mee te doen?
Er is een oorlog gaande in de detailhandel. Traditionele en online spelers strijden beiden om meer klanten. Dominique Piotet ziet Las Vegas als een van de voorlopers. Wat zijn daar de ontwikkelingen?
Pete Blackshaw, hoofd digital marketing en social media, bespreekt welke ontwikkeling Nestlé heeft doorgemaakt bij het creëren van een online merkstrategie.
Een nieuwe speler heeft het spel van online videomarketing zodanig veranderd, dat je nooit meer op dezelfde manier kunt aansluiten op je klanten. Oscar Höglund van United Screens vertelt hoe Multi Channel Networks voor nieuwe uitdagingen en kansen voor ondernemingen en startups zorgen.
Michael Aidan, CDO bij Danone, vertelt hoe zijn werkgever in de fast-moving consumer goods zijn online business vormgeeft en een pad effent naar de enterprise architectuur van morgen.
Hoe heeft Lego zijn social media strategie vanaf nul opgebouwd? Hoe combineer je social media en search marketing om een geheel nieuw business model te creëren? Lars Silberbauer, hoofd social media en search marketing, legt dat uit via een case study van Lego-tv en een aantal van de meest succesvolle campagnes van het kindermerk.
Reageer
Preview